پنجره های دو جداره را بشناسیم

نویسنده :‌ مدیر سایت

هم اکنون برای مشاوره رایگان جهت کسب بهترین تجربه خرید، با ما تماس بگیرید

امروزه درصد بالایی از افراد به دنبال خانه هایی با کم ترین میزان سر و صدا و آلودگی هستند . به همین دلیل در ساخت ساختمان ها از پنجره های UPVC استفاده فراوانی می شود . دانستن ویژگی های پنجره هایی با سطح کیفی بالا از دغدغه های مهم خریداران است . در این بحث به بررسی این ویژگی ها می پردازیم .

یک یونیت در و پنجره UPVC از اجزا زیر تشکیل می شود: پروفیل UPVC ، پروفیل گالوانیزه ، یراق آلات ، شیشه ، نوارهای لاستیکی .
 
پروفیل UPVC یکی از مهمترین اجزا تشکیل دهنده در و پنجره های UPVC است که به اختصار به شرح چند نکته کلیدی می پردازیم . پروفیل های UPVC به دو دسته کلی پروفیل های کشویی و لولایی تقسیم می شوند .پروفیل های لولایی وکشویی از لحاظ عرض (ضخامت پنجره ) به چند دسته تقسیم می شوند.سری 50 سری 60 سری 70 سری 80 سری 90 . طبیعی است هرچه عرض پروفیل بیشتر شود در دسته بالاتری قرار گرفته و پروفیل از لحاط سطح و جایگاه در مقامی بالاتر و در کیفیتی برتر قرار می گیرد .
سایر ابعاد پروفیل ها مانند ارتفاع دیواره های داخلی و دیواره های بیرونی از اهمیت ویژه ای برخوردارند و به موازات بیشتر شدن اندازه ارتفاع دیواره ها مرغوبیت پروفیل بیشتر می شود .
ضخامت دیواره های اصلی پروفیل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و پروفیل هایی که از استانداردهای معتبر اروپایی مانند RAL تبعیت می کنند باید دارای ضخامت 3 الی 2/8 میلیمتر باشند .
 
نوارهای درز بندی یکی از مهمترین قسمت های تاثیر گذار در در و پنجره ها نوارهای درز بندی هستند چرا که به واسطه حضور این نوارها فرآیند عایق بندی در و پنجره تکمیل می شود . در صورت عدم استفاده از نوارهای مناسب پنجره ها به هیچ عنوان کیپ نشده و به طور کامل بسته نمی شود و این نقصان باعث می شود.تا گرد و غبار و انواع آلودگی ها به راحتی از در و پنجره عبور کرده و وارد فضای داخلی می شود و بر عکس نیز کل دمای داخل منزل از طریق همین درزها به خارج هدایت می شود.
 
پروفیل گالوانیزه مهمترین نقش پروفیلهای گالوانیزه در درو پنجره های UPVC استحکام بخشی به پروفیل UPVC است و حداقل ضخامت استاندارد جهت مصرف 1.5 میلی متر است و گستردگی پروفیل باید به گونه ای باشد که به طور کامل فضای داخل UPVC را پر کند .
 
در واقع هدف از انتخاب در و پنجره های UPVC جهت مصرف در محل کار یا زندگی برای رسیدن به نتایج زیر است :
صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیرى از اتلاف آن
ایجاد دمای مطلوب در محیط و حفظ آن جلوگيرى از ورود آلودگی صوتی
جلوگیری از ورود آلودگی هوا و گرد و خاک
جلوگیری از ورود گرمای تابستان و سرمای زمستان به داخل محیط کار یا زندگى
کاهش هزینه های جاری برق و گاز

هم اکنون برای مشاوره رایگان جهت کسب بهترین تجربه خرید، با ما تماس بگیرید

بازدید : 2194

۵ نظر ارسال شده است

  1. تصویر نویسنده تصویر نویسنده
    نویسنده
    تاریخ انتشار

    فیل دریایی عمر درازی دارد، در قدیمی‌ترین نمونه ثبت شده، عمر به ۷۳ سال می‌رسد.[۳] آن‌ها به طور طبیعی شکارچی هستند اما جانورانی مثل تمساح، نهنگ قاتل و کوسه تهدیدی برای داگونگ‌های جوانان به حساب می‌آیند. همچنین این موضوع به ثبت رسیده‌است که فیل دریایی در اثر نیش استینگ ری کشته شده‌است.

    تصویر نویسنده تصویر نویسنده
    نویسنده
    تاریخ انتشار

    جنگ هشتاد ساله یا جنگ استقلال هلند (۱۵۶۸–۱۶۴۸) در ابتدا به عنوان قیام هفده ایالت هلند علیه شاه فیلیپ دوم اسپانیا در منطقه هلند هابسبورگ آغاز شد. پس از مراحل اولیه قیام، شاه فیلیپ نیروهایش را به منطقه گسیل داشت.

    تصویر نویسنده تصویر نویسنده
    نویسنده
    تاریخ انتشار

    رامیل صفرف افسری محکوم و معترف به ارتکاب قتل از ارتش جمهوری آذربایجان است که در سال ۲۰۰۴ میلادی در بوداپست، گورگن ماکاریان، ستوانی ارمنی را با تبر در هنگام خواب به قتل رساند.صفراف در طول محاکمهٔ خود گفته بود که توهین افسر ارمنی به پرچم جمهوری آذربایجان و سابقه اشغالگری ارمنستان در اشغال یک پنجم اراضی جمهوری آذربایجان جنگ جمهوری آذربایجان با ارمنستان در سال ۱۹۹۰ میلادی، دلیل اصلی کشتن ماکاریان بوده‌است، که برای این ادعا هیچ شاهدی در دادگاه آورده نشد.

  2. تصویر نویسنده تصویر نویسنده
    نویسنده
    تاریخ انتشار

    جنگ هشتاد ساله یا جنگ استقلال هلند (۱۵۶۸–۱۶۴۸) در ابتدا به عنوان قیام هفده ایالت هلند علیه شاه فیلیپ دوم اسپانیا در منطقه هلند هابسبورگ آغاز شد. پس از مراحل اولیه قیام، شاه فیلیپ نیروهایش را به منطقه گسیل داشت.

  3. تصویر نویسنده تصویر نویسنده
    نویسنده
    تاریخ انتشار

    جاوااسکریپت زبان برنامه‌نویسی اسکریپت مبتنی بر اشیاء است که توسط NetScape تولید شده‌است. علیرغم اشتباه عمومی، زبان جاوااسکریپت با زبان جاوا ارتباطی ندارد، اگر چه ساختار این زبان به سی پلاس پلاس(++C) و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای یادگیری آسان در نظر گرفته شده‌است. این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان اشیاء با اضافه شدن متدها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند، بر خلاف جاوا. بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد. جاوااسکریپت را در ابتدا شخصی به نام برندان ایچ در شرکت نت‌اسکیپ با نام Mocha طراحی نمود. این نام بعداً به LiveScript و نهایتاً به جاوااسکریپت تغییر یافت. این تغییر نام تقریباً با افزوده شدن پشتیبانی از جاوا در مرورگر وب Netscape Navigator همزمانی دارد. اولین نسخهٔ جاوااسکریپت در نسخه 2.0B3 این مرورگر در دسامبر ۱۹۹۵ معرفی و عرضه شد. این نام گذاری منجر به سردرگمی‌های زیادی شده و این ابهام را ایجاد می‌کند که جاوااسکریپت با جاوا مرتبط است در حالی که این طور نیست. عدهٔ زیادی این کار را یک ترفند تجاری برای به دست آوردن بخشی از بازار جاوا که در آن موقع زبان جدید مطرح برای برنامه‌نویسی تحت وب بود می‌دانند.به دلیل موفقیت عمدهٔ جاوااسکریپت در نقش زبان نویسه‌ای سمت کاربر (client side scripting language) برای صفحات وب، مایکروسافت یک نسخه سازگار از این زبان را ایجاد کرد و به علت مشکلات حقوقی آن را جی اسکریپت نامید. این زبان در نسخه ۳٫۰ از مرورگر اینترنت اکسپلورر و در اوت ۱۹۹۶ داده شد. تفاوت‌های این دو زبان به حدی جزیی است که اغلب جی اسکریپت و جاوااسکریپت به جای هم به کار می‌روند. هرچند که مایکروسافت در اینجا چند ده دلیل برای تفاوت جی اسکریپت با استاندارد ECMA مطرح می‌کند.

ارسال نظر

نام
نام شما معتبر نمی‌باشد!
ایمیل
ایمیل شما معتبر نمی‌باشد!
وبسایت
آدرس وب‌سایت شما معتبر نمی‌باشد!
آدرس وب‌سایت حتما باید با http و یا https شروع شود!
پیام
پیام شما معتبر نمی‌باشد!

    دوست گرامی، شما می توانید از طریق فرم زیر پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
    فیلدهای ستاره دار (*) اجباری می‌باشند.

    test

    لطفا شماره تلفن خود را وارد کنید
    و ما به زودی با شما تماس می گیریم