پيشنهادهاى آينه اى

نویسنده :‌ مدیر سایت

هم اکنون برای مشاوره رایگان جهت کسب بهترین تجربه خرید، با ما تماس بگیرید

آينه يكى از قوى ترين عناصر در دكوراسيون است كه مى تواند آن را دگرگون كند . زيبايى حضور آينه ها در دكوراسيون با گذر زمان تكرارى نميشود و از مد نمى افتد.


علاوه بر جنبه زيبا شناختى، استفاده از آينه در دكوراسيون فضاهاى خاص كه محدود يا نا فرم هستند يك تكنيك است كه مى تواند ضعف فضا را جبران كند .زمانى كه قرار است در خصوص جاى نصب آينه تصميم گرفته شود ، منطق و هنر شما بايد در كنار هم قرار گيرند تا به شما كمك كنند.زيرا آينه بايد به تناسب شرايط فضا در جايى مناسب نصب شود.آینه در دکوراسیون.تزیین

وقتي قصد نصب آينه داريد بايد توجه كنيد كه منبع نور در فضا كجا قرار دارد.زمانى كه آينه اى در جايى نصب شود كه با پنجره نورگير اتاق زاويه مى سازد، مى تواند نور ورودى را از آن پنجره به فضا تقويت كند.

آينه ها همچنين مى توانند دكوراسيون اتاق را گرم و صميمى سازند.مهم اين است كه از ميان تنوع زيادى كه وحود دارد مناسب ترين گزينه را انتخاب كنيد.تزیین خانه با آینه

فراموش نكنيد كه آينه ها هميشه منظره اى فراتر از چهره شما را منعكس مى كنند . بنابراين آينه را جايى نصب كنيد كه در مقابل قسمتى زيبا در دكوراسيون فضا باشد تا منظره اى زيبا را از فضا منعكس كند.

برخى از آينه ها قاب دارند و اين قاب ها در مدل هاى مختلفى هستند و برخى نيز به صورت ساده و بى قاب طراحى مي شوند كه در سبك هاى مختلف دكوراسيون مورد استفاده هاى متعدد دارد.
قاب آینه
آينه ها در فضاهاى مختلف كاربرد خاص خود را دارند و احساسى خاص را به فضا القا مى كنند. براى نمونه ، وجود آينه در يك اتاق غذاخورى رسمى مى تواند به شكوه آن بيافزايد و همچنين نصب آينه در قسمت بالاى شومينه مى تواند ايده خوبى براى تبديل شومينه به نقطه كانونى
باشد.

در يك ورودى يا هال كوچك نيز مى توان با كمك آينه وسعت فضا را بيشتر كرد .

هم اکنون برای مشاوره رایگان جهت کسب بهترین تجربه خرید، با ما تماس بگیرید

بازدید : 3806

۵ نظر ارسال شده است

  1. تصویر نویسنده تصویر نویسنده
    نویسنده
    تاریخ انتشار

    فیل دریایی عمر درازی دارد، در قدیمی‌ترین نمونه ثبت شده، عمر به ۷۳ سال می‌رسد.[۳] آن‌ها به طور طبیعی شکارچی هستند اما جانورانی مثل تمساح، نهنگ قاتل و کوسه تهدیدی برای داگونگ‌های جوانان به حساب می‌آیند. همچنین این موضوع به ثبت رسیده‌است که فیل دریایی در اثر نیش استینگ ری کشته شده‌است.

    تصویر نویسنده تصویر نویسنده
    نویسنده
    تاریخ انتشار

    جنگ هشتاد ساله یا جنگ استقلال هلند (۱۵۶۸–۱۶۴۸) در ابتدا به عنوان قیام هفده ایالت هلند علیه شاه فیلیپ دوم اسپانیا در منطقه هلند هابسبورگ آغاز شد. پس از مراحل اولیه قیام، شاه فیلیپ نیروهایش را به منطقه گسیل داشت.

    تصویر نویسنده تصویر نویسنده
    نویسنده
    تاریخ انتشار

    رامیل صفرف افسری محکوم و معترف به ارتکاب قتل از ارتش جمهوری آذربایجان است که در سال ۲۰۰۴ میلادی در بوداپست، گورگن ماکاریان، ستوانی ارمنی را با تبر در هنگام خواب به قتل رساند.صفراف در طول محاکمهٔ خود گفته بود که توهین افسر ارمنی به پرچم جمهوری آذربایجان و سابقه اشغالگری ارمنستان در اشغال یک پنجم اراضی جمهوری آذربایجان جنگ جمهوری آذربایجان با ارمنستان در سال ۱۹۹۰ میلادی، دلیل اصلی کشتن ماکاریان بوده‌است، که برای این ادعا هیچ شاهدی در دادگاه آورده نشد.

  2. تصویر نویسنده تصویر نویسنده
    نویسنده
    تاریخ انتشار

    جنگ هشتاد ساله یا جنگ استقلال هلند (۱۵۶۸–۱۶۴۸) در ابتدا به عنوان قیام هفده ایالت هلند علیه شاه فیلیپ دوم اسپانیا در منطقه هلند هابسبورگ آغاز شد. پس از مراحل اولیه قیام، شاه فیلیپ نیروهایش را به منطقه گسیل داشت.

  3. تصویر نویسنده تصویر نویسنده
    نویسنده
    تاریخ انتشار

    جاوااسکریپت زبان برنامه‌نویسی اسکریپت مبتنی بر اشیاء است که توسط NetScape تولید شده‌است. علیرغم اشتباه عمومی، زبان جاوااسکریپت با زبان جاوا ارتباطی ندارد، اگر چه ساختار این زبان به سی پلاس پلاس(++C) و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای یادگیری آسان در نظر گرفته شده‌است. این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان اشیاء با اضافه شدن متدها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند، بر خلاف جاوا. بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد. جاوااسکریپت را در ابتدا شخصی به نام برندان ایچ در شرکت نت‌اسکیپ با نام Mocha طراحی نمود. این نام بعداً به LiveScript و نهایتاً به جاوااسکریپت تغییر یافت. این تغییر نام تقریباً با افزوده شدن پشتیبانی از جاوا در مرورگر وب Netscape Navigator همزمانی دارد. اولین نسخهٔ جاوااسکریپت در نسخه 2.0B3 این مرورگر در دسامبر ۱۹۹۵ معرفی و عرضه شد. این نام گذاری منجر به سردرگمی‌های زیادی شده و این ابهام را ایجاد می‌کند که جاوااسکریپت با جاوا مرتبط است در حالی که این طور نیست. عدهٔ زیادی این کار را یک ترفند تجاری برای به دست آوردن بخشی از بازار جاوا که در آن موقع زبان جدید مطرح برای برنامه‌نویسی تحت وب بود می‌دانند.به دلیل موفقیت عمدهٔ جاوااسکریپت در نقش زبان نویسه‌ای سمت کاربر (client side scripting language) برای صفحات وب، مایکروسافت یک نسخه سازگار از این زبان را ایجاد کرد و به علت مشکلات حقوقی آن را جی اسکریپت نامید. این زبان در نسخه ۳٫۰ از مرورگر اینترنت اکسپلورر و در اوت ۱۹۹۶ داده شد. تفاوت‌های این دو زبان به حدی جزیی است که اغلب جی اسکریپت و جاوااسکریپت به جای هم به کار می‌روند. هرچند که مایکروسافت در اینجا چند ده دلیل برای تفاوت جی اسکریپت با استاندارد ECMA مطرح می‌کند.

ارسال نظر

نام
نام شما معتبر نمی‌باشد!
ایمیل
ایمیل شما معتبر نمی‌باشد!
وبسایت
آدرس وب‌سایت شما معتبر نمی‌باشد!
آدرس وب‌سایت حتما باید با http و یا https شروع شود!
پیام
پیام شما معتبر نمی‌باشد!

    دوست گرامی، شما می توانید از طریق فرم زیر پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.
    فیلدهای ستاره دار (*) اجباری می‌باشند.

    test

    لطفا شماره تلفن خود را وارد کنید
    و ما به زودی با شما تماس می گیریم