دیوارپوش PVC

پلی ونیل کلراید  (Poly vinyl Chloride) با نام اختصاری پی وی سی  (P.V.C) یک نوع پلیمر ترمو پلاستیک است و یکی از با ارزشترین محصولات در صنایع شیمیایی محسوب می گردد . بیش از ۵۰ درصد پی وی سی تولید شده در صنعت ساختمان کاربرد دارد. بعنوان یک ماده ساختمانی مقرون به صرفه دارای مزایای متعددی می باشد بطوریکه در سالهای اخیر به دلیل اجرای سیستم سبک سازی همراه با استحکام، جلوگیری از اتلاف انرژی و اهمیت زیبائی در دکوراسیون داخلی ساختمان به شدت مورد توجه قرار گرفته است.روکش فیلم پی وی سی

 

امروزه  دیوارپوش ها یکی از عوامل زیبایی و یکی از پر کاربرد ترین مصالح در طراحی و دکوراسیون داخلی به حساب می آید. دیوارپوشهای آرمانی پلاست با بیش از 60  طیف رنگی و طرح های گوناگون با توجه به علایق مشتریان، هر نوع سلیقه ای را پاسخگو هستند و دنیایی از زیبائی و تنوع را  در محیط شما به ارمغان می آورند. همچنین شما می توانید با نورپردازی و بازی با سایه های تشکیل شده بر روی پنل ها نماهای شگفت انگیزی ایجاد کنید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
دیوارپوش های پی وی سی توخالی هستند و وزن بسیار کمتری نسبت به ام دی اف ها دارند، بنابراین بعلت سبکی، در شاخه های ۶ متری، برای فضاهای با ارتفاع زیاد و همینطور پوشش سقف، استفاده می شوند .دیوارپوش پی وی سی
این پانل ها قابل تنظیم بوده و می توان آنها را به صورت افقی یا عمودی (که اجرای آن به صورت عمودی متداول تر است و سقف را بلندتر نشان می دهد) و با هر زاویه ای بر روی انواع سطوح به آسانی با استفاده از میخ، منگنه، پیچ یا چسب نصب نمود.  برای دیوارهایی که نم و رطوبت دارند بهتر است از دیوارپوش های پی وی سی نسبت به سایر دیوارپوشها مثل رنگ ، کاغذ دیواری ،دیوارکوبهای ام دی اف و ... استفاده شود .

دیوارپوشهای آرمانی پلاست  در رنگهای متنوع  در بسته بندی های شکیل در طولهای سه و شش متری طبق درخواست مشتری آماده تحویل در تمام شهرهای ایران می باشد .
 
 
مزایای استفاده از دیوارپوش های پی وی سی
 
1- اولین و مهمترین کاربرد سقف کاذب و دیوارپوش پی وی سی پوشش است .
به کارگیری سقف کاذب و دیوارپوش پی وی سی در ساختمان این امکان را بوجود می آورد که تاسیسات فنی و کانال کشی ها کاملا در زیر این مصالح پنهان گردیده و در نهایت ظاهری زیبا از سقف ارائه می دهد.
 
2- کاهش میزان قابل توجه مصرف سوخت
به علت نفوذ ناپذیری فوق العاده خود باعث کاهش انتقال حرارت بین فضای داخلی و خارجی ساختمان می گردد و مانند عایقی در ساختمان می باشد .
 
3- سبک سازی ساختمان خصوصا در برجها و ساختمانهای عظیم
در سالهای اخیر وقوع زلزله هایی که به دلیل وجود ساخت وساز های قدیمی اثرات مخربی در برداشتند و نیز دیگر مشکلاتی که سکونت در سازه های سنتی و سنگین به همراه دارد ، لزوم به کارگیری اصول سبک سازی ساختمان را مطرح می کند، که این منظور با به کارگیری سقف و دیوار پی وی سی به خوبی انجام پذیر است.
 
4- کاهش میزان عبور صدا
پانل های پی وی سی به خاطرداشتن طرح منحصربه فرد و وجود هوا بین لایه های آنها، درصد بالائی از انرژی صوتی را جذب کرده و مانع عبور صدا می شوند.
 
5- طول عمر بسیار بالا و قابلیت تعویض موضعی
این محصول تا زمانی که در معرض نور خورشید، شعله مستقیم آتش و یا ضربه جسم نوک تیز نباشد به هیچ عنوان نیازی به تعویض یا تعمیر نخواهد داشت و در صورت آسیب دیدن قسمت کوچکی از سطح ، امکان تعویض را، فقط درهمان نقطه آسیب دیده بوجود می آورد. همچنین  دیوارپوششهای پی وی سی (P.V.C) در مقابل ترک ساختمان و ضربه بسیار مقاوم می باشند .
 
6-  قابلیت استفاده در اولین مراحل بعد از سفت کاری
این پانل ها در اولین مراحل پس از سفت کاری ساختمان، قابل نصب هستند و در نتیجه باعث حذف سایر هزینه های متداول مثل هزینه اجرای مصالحی مانند سیمان، گچ سفید و رنگ خواهند شد.
 
7- در اثر حریق ،  این پنل ها باعث انتقال آتش سوزی نشده و شعله ور نمی شوند بلکه ذوب می شوند.
 
8- نصب سریع و آسان
پانل های پی وی سی با قابلیت داشتن سیستم کلیک و  اتصال کشوئی ، امکان نصب سریع و آسان را بر روی کلیه سطوح فراهم می آورد.
 
9- ضد حشره و باکتری
پانل های پی وی سی در خصوص ضد حشره و ضد باکتری بودن، این حسن را دارد که مصرف کننده با اطمینان خاطر اقدام به خرید و نصب این محصول در محل سکونت و کار خود می کند.
 
10- قابلیت شستشو
این پانلها با آب و کلیه مواد شوینده غیر اسیدی قابل شستشو می باشند .
 
این نوع از دیوارپوشها قابل استفاده در اماكن اداري ، تجاري ، مسكوني ، رستورانها ، هتلها ، استخر ها ، سالنهاي ورزشي ، ويلاها ، سالنهاي كنفرانس ، كارخانجات ، بيمارستانها و ... می باشند .
 
چگونه دیوارپوش مناسب انتخاب کنیم ؟
 
پنل های تیره آرامش بخش هستند ، اما از طرفی اتاق های بزرگ را کوچک نشان می دهند ، طرح های سفید و یا تکراری می توانند فضا را روشن تر و فضاهای کوچک را بزرگ تر جلوه دهند و فضا را منحصر به فرد کنند. ترکیب پنل های تیره و روشن در کنار هم زیبایی تمام را به همراه می آورد.

پنل هایی بارنگ های روشن و خنثی اتاق را روشن تر و بزرگ تر جلوه می دهند و مثل همیشه سفید جزء اولین گزینه ها است. از کاربردهای این تکنیک در دکوراسیون می توان به دکور فضاهای تجاری و مغازه ها اشاره کرد ، که با ایجاد پس زمینه ای خنثی، محصولات بیشتر و بهتر به نظر می رسند و در عین حال زیبایی بصری دیوارها حفظ می شود.

نارنجی و قرمز خصوصیاتی شبیه نزدیک به هم دارد، قرمز باعث هیجان می شود و همچنین اشتها را زیاد می کند، نارنجی هم خصوصیات رنگ قرمز را داراست اما در عین حال حس گرما و صمیمت ایجاد می کند. از رنگ قرمز و نارنجی برای فست فود ها و همچنین از رنگ نارنجی در اتاق نشیمن و جایی که افراد خانواده دور هم جمع می شوند ، استفاده کنید.

اگرقصد دارید در مکانی به استراحت بپردازید از دیوار پوش های مدرن با طیف های ملایم و روشن آبی استفاده کنید، ترکیب آبی و سفید یک ترکیب کلاسیک است. طیف های مختلف آبی و سفید می توانند به خوبی کنار هم بنشینند و ترکیبی زیبا را خلق کنند آبی تیره در کنار سفید مات و کرم یا آبی روشن در کنار سفید براق، شما به راحتی می توانید به این ترکیب ها اعتماد کنید.

اگر خواهان فضایی پر از انرژی و هیجان هستید پنل هایی با رنگ های شاد و درخشان که طرح های هندسی و هنری دارند به کار ببرید که در این صورت هر بیننده ای را سر ذوق می آورد.
بهتر است برای خانه هایی که سقف بلندی دارند از پنل هایی با شکل و خطوط افقی استفاده کنید که در این صورت ارتفاع سقف را کوتاه تر جلوه می دهد و در ضمن نوعی گرما و صمیمیت را نیز به وجود می آورد .

test

لطفا شماره تلفن خود را وارد کنید
و ما به زودی با شما تماس می گیریم